Alla inlägg under oktober 2007

Av Josefine - 28 oktober 2007 09:04

Ah jag hoppas alla kommit ihåg stäla tillbaka klockan en timme :)


Idag blir det städning som står, tvättning och promenad som står på schemat, börjar min praktik imorn bitti :)


Jahapp nu har det gått 1 dag med herbalifes produkter, känns riktigt bra, har redan mer energi :)


 Ne dags ta itu med städningen åså, medan tvätten tvättas :)


Puss å hej igen

Av Josefine - 27 oktober 2007 09:00

Tjo tjo  :)


Nu var det länge sen ja skrev :S   Men nu ska ja ta mej i kragen å skärpa mej lite...


Började idag äta herbalifes produkter, mätte mig nu på morgonen och åså å vägde mig...


´Ska bli kul och se om det blir som jag hoppas :)


Puss å hej !


Av Josefine - 1 oktober 2007 12:08

Happ såhär länge klarade jag mej utan att äta igen :P

Blir värre nu i eftermidda, när man ska in till stan å åka iväg till övik sen, att inte äta allt gott som andra.... Men men


Till Lunch fick ja i mej en burk tonfisk å

1/3  burk skinka.


Av Josefine - 1 oktober 2007 10:38

Trodde inte ja skulle få i mig Fiberhavregrynsgröt  utan varken mjölk eller sylt men det gick :) Kommer dock inte funka nån längre tid, kommer ju lessna.


Har köpt tonfisk för att försöka kunna lära mej äta det, blir spännande till lunchen.


Frukost:   Fiber havregryns gröt!


Blev väldgit mätt av bara en tallrik gröt men är redan  nu hunrig å åt kanske vih halv 9 imorrse, men ska vänta med att äta ett tag till iaf :)

Av Josefine - 1 oktober 2007 08:09

Fått hem min våg nu på morgonen, tog mig modet och vägde mig tog emot men vadfan :P

Vikten är inget ja kommer skriva här, men möjligen om jag går ner eller upp i vikt veckovis.


Dags käka fukost sen se hur dagen urartar sig :)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards